1zehratun Anneoluyorumm00 adetten iki gün geçti 82 geldi biraz geç döllenme olabilir kasetlerle takip devam ☺️
Anneoluyorumm00 1zehratun benim ilk hamileliğimde 3 gün gecikmisti 134 le öğrenmiştim normal seninde güzel betan , sağlıkla al kucağına bebeğin canım 🤲
balbadem1 myangelson Kuzucum uygulama 5 hafta 1 gün gösteriyor randevum çarşamba 11inde ne kadar oluyor bilmem hiç kafam basmıyor
myangelson balbadem1 5+6 falan olacaksın o zaman ben 5+2 de kese görmüştüm 6 haftalıkken de yolk sac 7 haftada da bebeği görmüştük bakalım sende de kese gözükür büyük ihtimalle ama bebekten emin değilim 😊
balbadem1 Jeonxx aa evet söylemiştin aklımda çıktı, bel veya karın ağrın oluyor mu benim her ikisi de oluyor evde yatmak mı lazım nedir çalışıyorum bide
Jeonxx balbadem1 kasık ve bel ağrım oluyor arada çok çok değil ama. Brde göğüslerde hassasiyet bu kadar. Mide bulantısı vs. o tarzda bişey yaşamadım senin oldu mu hiç bulantı
Jeonxx balbadem1 yani lekelenmen cok cok ağrın olmadığı sürece sıkıntı olmaz diye düşünüyorum canım ama yinede sana kalmış tabikii
balbadem1 Jeonxx yok olmadı hiç sadece bugün kahvaltı yaparken yumurta bi garip koktu hatta iş arkadaşıma sordum dedim suan bu normal ni kokuyor diye normalmiş ben garip aldım 😅
Jeonxx balbadem1 ektra bi koku hassasiyeti oluyo evet 😂 inşallah mide bulantısı olmaz çünkü en yakın ablamdan biliyorum çok kötü olmuştu hiç bişey yiyip içemiyodu parfüm koku vs. Hiç bişey sıkamıyoduk yanında
balbadem1 Jeonxx rabbim en kolayı hayırlısı nasıl olacaksa yardımcımız olsun güzelce geçirelim inşallah bu süreci 🙏😍😍🌸 bunları yaşamaya bile özenirdim nasibimiz nasıl bakalım 🤗
Jeonxx balbadem1 inşallahh sağsalim kucağımıza alalım burda cinsiyetini öğrendiğimiz günlerde gelsin amin aminn 🤲🏻🫶🏻 ben şimdiden çok güzel hayaller kurmaya başladım rabbim hayallerimizi yaşamayı nasip etsin inşallah ❤️
1zehratun 2 Ekim 82 7 Ekim 1399 Arkadaşlar artış iyi gibi kimyasal dış gebelik vs korkmam gerekmiyor dimi 🤲🏻