Kızlar günaydın resim de ilk testle hamileliğimi 2 Ekim 82 öğrendim sonra doktorum direk on gün sonra gel dedi beta takibi yap demedi bende evde testle bakıyorum sırayla 2/4/6 ekimleri yaptığım testler koyulaşmaya göre takip yapılır mı bugün c çizgisinden bile koyu çıkmış, burda herkes kanla takip ediyor kan vermeli miyim
