Esen_1 Benim ilk doğumda koymadilar kime sorsam koyulmuş bu neden koyuluyor. İkinci doğumumu yapicam bu sefer koyarlar mi
Elifttk Esen_1 ılk doğumum sezeryan oldu hemsıreler bnı yürütmeye çalıştılar ayağa kalkar kalkmaz kanamam oldu asırı derece o zaman kum torbası koymuslardı
Eboz Esen_1 icerideki pis kan ciksin rahim otursun diye koysunlar kiminede bastiriyorlar eliyle size bastirmadami olmadi
My_Angels Esen_1 benimde ilk doğumda yapmadılar develt Hastanesi’nde dogum yapmıştım bu ay sonu yine doğumum var inşallah bunda da yapmazlar yani en azından gerek kalmaz umarim
Nur-0101 Esen_1 ben devlette doğum yaptım hem 8 saat kum torbası koydular sonrasında ise ebe karnıma bastırdı ama bençm çok kanamam olmadı