Evdeki ihtiyaçları kirayı giderleri esim karşılıyor, ben maaşımı dahil etmiyorum, hatta esim her ay arta kalan hatırı sayılı miktarı da bana veriyor birleştirip altın gümüş vs karışık alım yapıyoruz. Bu dediğimi herkes yapamayabilir tabii. Bunun dışında ev içinde çamaşırlar birikmeden yıkamıyorum genelde akşam veya gece saatlerinde çalıştırıyorum makinaları, israf yapmamaya çalışıyorum yemekleri mutlaka önceden planlı oluyor, elbette dışarıda da çok yiyoruz bazen daha az birikim oluyo, çocuk masrafıyla illa ki başka yerlerden kısıyoruz