fizikcianne Kızlar 33 haftalık hamileyim. 6. Haftamdan beri kullanıyorum. İlaç kullanıyorum 6. Haftadan beri. Tek korkum şu. Bu kadar zaman ilaç kullanıldı. Vücut ilaca alıştı mı acaba. Ya doğumdan sonra da kusmaya devam edersem diye korku sardı?
KahveliBiAnne fizikcianne bebek anneden çıkar çıkmaz kusman sa bitecek koku hassasiyetin de halsizliğin de
zeyneepppsultannn Bende 36+2 günlük hamileyim aynı şekilde 6. Haftadan beri bulantım var şimdi tekrar ilaç içicem mesela bu korkuyu bende yaşıyorum 🥴
zeyneepppsultannn fizikcianne bilemiyorum canım ama doğumdan sonra bebek çıkınca mideye ve bağırsaklara baskı olmayacağı için durur bence inşaAllah