Rapunzel-25 benimde öyle 5+3 oldum.ne yerleşme kanaması ne göğüs hassasiyeti ne mide bulantısi sadece bel ağrım,idrara sık çıkma var ablam 3 çocuğunda da böyleymiş herkesin hamileliği farklı geçiyor dedi bazen hamile olmadığımı saniyom bende haftaya Çarşamba 6.hafta oluyom ilk doktor kontrolü inslalah sağlıkla ilerleriz hepimiz🤲☺️