Mucizeveannesi Merhaba salı Doğum yaptım iki gündür makine ile sık sık süt sağıyorum bebeklerim küvezdeler Bugün koltuk altı kayısı gibi şişmiş böyle olan varmı nasıl çözüm buldunuz
Deletedmom328 Mucizeveannesi benim eşimde oldu o ama sizinkiyle aynı mı bilmiyorum eşim ameliyat oldu geçti sonra yağ bezesi dediler
dilcey Mucizeveannesi bebeğin emdikçe küçülüyor şiştikçe sağ göğsünü benimde öyle olmuştu doktorada gitmiştik meme dokusu var koltuk altında dedi şimdi hamileyim yine şiştiler
ipktos Daha önce varmıydı o şişlik ben hamileyim bende aksesuar meme dokusu olduğundan koltuk altlarım şişti
ipktos Canım koltuk altında askılı giydiğinde taşmış gibi duruyor ya ben onun için doktora gittim bana koltuk altında meme dokusu var demişti şimdi kendini meme sandığından şişiyor seninki de öyle birşey mi diye sordum
Mucizeveannesi dilcey meme dokusu olsa böyle aniden şişermi kayısı gibi bir anda ,bebeklerde küvezde sadece sağıyorum
dilcey aynen canım hamileliğimde benim hiç bir sıkıntı yoktu doğum yapıp ta süt gelmeye başlayınca şiştiler birden benimde bebeğim küvezdeydi çok korktum kimseden de duymamıştım şimdiye kadar bursa’da onkoloji hastanesi var direk oraya gittim baktı doktor ultrason çekildi korkulacak birşey olmadığı aksesuar meme olduğu söylendi sonra da zaten emzirmeye başlayınca indiler
Mucizeveannesi dilcey dün acildeki Dr da öyle söyledi Alınır falan dedi korktum sürekli şişer dedi Sizin nasıl oldu bebekler emince Yada o şişlik apse ateş yaptımi cevapladığın için teşlekürler
dilcey Mucizeveannesi 14 sene önce ilk çocuğumda şiştiler sonra geçti onlar 2 sene sonra ikinci doğumda yine şişti ama emzirebiliyordum öyle çok ilk doğumum gibi büyümedi şimdi hamileyim diğer hamileliklerimde göğüslerim doğumdan sonra büyümüştü o yüzden herhalde hamileliklerimde bişey yoktuama şimdi göğüslerim büyüdü ve koltulaltarım şişti doğumla emzirmeyle geçeceğini bildiğim için gitmedim doktora
ipktos Mucizeveannesi bana da öyle dendi aldırmadım ama pişmanım doğumdan gelen kalıtsal bozukluk demişti doktorum küçülmez ama büyür beni her adet dönemindede rahatsız ediyor sen hiç hissetmedin mi
Mucizeveannesi dilcey maşallah size🙂🙂 Emzirme durumu yok şuan ama bolca sağıyorum küvezden bi çıksalar Allah’ın izniyle bende bekleyim o zaman bir süre
Mucizeveannesi ipktos yok canım yani bi anda büyüdü ama böyle beze tarzı gibi yumuşacık bişey değil ?
ipktos Mucizeveannesi Canım plastik cerrahiye başvur kanser taraması yapıyor teşhis koyuyor ve ameliyatı yapıyor bir haftada düzeliyormuş ince bir çizgi kalıyormuş plastik cerrah yaptığında