Kızlar 38 haftalık gebeyim dün doktor kontrolüm vardı ve çatı muayenemi oldum. Doktorum şu zamana kadar hiç sezeryan doğumdan konu açmamıştı ama dün çatımın dar olduğunu ve suyumun azaldığını söyledi eğer 5 gün sonra bebek 200 gr almış olursa normal doğum yapamayacağımı, sezeryanın tek seçenek olduğunu söyledi. Başına böyle bir durum gelen var mı ? Biraz korkmaya başladım.