Merhabalar, ilk gebeliğim 31 haftalık hamileyim geçen hafta bebeğin hareketlerini hiç hissetmediğim ve şiddetli kasık bacak ve bel ağrısı yaşadığım için doktora gittim bebeğin suyunun çok az olduğunu söylediler ve su geliyordu benden ne suyu olduğunu anlamak için 1 gece hastanede kaldım ve amnisure diye bir test yaptılar test negatif çıktı nstlerim güzel çıktı ve kendi doktorum dışında perinatoloji doktoru da baktı bol su dinlenme dedi doktorum ve havuç suyu önerdi. Bebeğin hareketlerini hissediyorum çok şükür bir haftadır su gelmeye devam ediyordu ağrılarımda devam ediyor dün perinatolojiye kontrole gittim tekrar suya baktılar bu sefer turnusol kağıdı ile baktılar yine sızıntı yok çıktı ama geçen haftaya göre suyu biraz daha azalmış. Tüm hafta havuç suyu içtim dinlendim. Progestan kullanıyordum fitil şeklinde onu bıraktırdı doktor ve geçen hafta crp yüksekliğinden dolayı bir fitil daha vermişti doktor onu da bıraktırdı haftalık kontrole çağırdı ve bol su içmemi söyledi. Bunun başka bir yolu yok mu yani suyu nasıl çoğaltabilirim yardımcı olabilir misiniz.