Mommdii Zorunlu sezeryanımdı başıma az çok ne geleceğini bildiğim için bi tık daha rahattım ama tabi erken sancılarım geldiği için tedirgindim çünkü ilk doğumumda erken olmuştu ve oğlum küvezde kalmıştı 8 gün onun tedirginliği vardı ama doktorum olsun hemşireler olsun okadar iyilerdiki tam bir ev ortamı sıcaklığıydı sondayı bile normalde odada takıyolar ama ben isteyince uyuştuktan sonra taktılar toplamda yarım saat sürdü sürmedi aynı yerden dikişim açıldı o bile beni zorlamadı çok kolaydı 4 saat sonra ayağa kalkmaya korktum ama tam dik karşıya bakınca oda zor olmadı herşeyi kendim yaptım çok şükür bebeğime kendim baktım yemeğimi kendim yedim kalktım bol bol yürüdüm kimseye ihtiyacım olmadı sütümde hemen geldi 🥰 2. Sezeryan olucaklar hiç korkmayın herkese hayırlı doğumlar..