Geçmiş olsun benim de 7.haftadan beri 6 defa çok yoğun parçalı kanamam oldu ve her seferinde bebek kesin düştü diye hastaneye koştuk, suan 17 haftalık olduk ve son on gundur nihayet kanamam lekeye dönüştü. 7.haftamdan beri haftada bir iğne günde üç tane progestan kullanıyorum, hep yatış halindeyim, her gün bugün düştü dediğim çok oldu ama şunu anladim bebek sağlıklı ise bı şekilde tutunuyormus, içinizi ferah tutun iyi düşünün 🙏