Eftelyaatasoy Kızlar 4 aylık bebeğim var doğduktan sonra bi kere regl oldum şimdi tekrar olmam gerekiyor ama 2 hafta oldu gecikti hala olmadım. Normal midir korkuyorum çevreme de danışmıyorum çekiniyorum
ASE6154 Eftelyaatasoy doğumdan sonra bi süre düzensizlik normal ama korunmuyorsanız gebelikte imkansız değil
cutecik Eftelyaatasoy gebelik testi al yap cnm belkide stres yaptın ondan gelmiyo testle netleştirirsin en azından
Ebrugll Aynı sorun bendede var doğumdan sonra düzensizlik olabiliyor demsler fakat ben hamile kaldım şimdi bebeğim 10 aylkk bende 6 aylık gebeyim 😭😪
Eftelyaatasoy Ebrugll yenibirannis ASE6154 Ya biraz açık olacak ama o an içeri hiç olmadı dışarı yaptı. Ama içeri damlamıs olabilir mi
Ebrugll yenibirannis bı kere korunmadik sadece tecrubesizlik oldu ani oldu daha doğrusu ondada hamile kaldim
Ebrugll Eftelyaatasoy valla canım eltim o şekilde hamile kaldı doktor bı damlası bile afedersin döllenme için yeterli olabiliyor demişti test yap bence