Aynı durum bende de var ne yazık ki. İşten izin aldım, doktorum istirahat, bol sıvı ve 2×1 panadol verdi sadece. Ihlamur ve zencefil çayları içiyorum. İyi geliyor öneririm. Tavuk suyu çorba çok iyi geldi bir de 2 gündür onu içiyorum, içtikten sonra biraz kendime geliyorum. Bol bol da mandalin, portakal. Bana korkmamamı söylediler ama insan tereddüt ediyor tabii bir şey olur mu diye. Bir sonraki randevum 2 hafta sonraydı, ben haftaya bir gidip görmek istiyorum. Sıvı tüketiminiz veya beslenmeniz sıkıntıya girdiyse ama gitmenizi öneririm. İlaç veremezler ama gerekli ise serum verirler.