_Tazeanne Kızlar 10+3 haftalık gebeyim ilk hamileliğim hiç mide bulantım kusmam aşermem olmadı az önce bi postta okudum doktorun teki bulantı olması iyi demiş bebek sağlıklı yaşıyor tarzı vs. İçime korku düştü ne alaka ki bulantı yaşamayanların çocuğu yaşamıyor mu benim gibi bulantı yaşamayan ve doğuran var mı arada bi kasık ve karın ağrım oluyor o kadar bide devamlı uyuma isteği
Yenianne7 _Tazeanne İlk defa böyle birşey duyuyorum, çok saçma. Bulantın yoksa bence şanslısın. Bu hurafelere bakıp kendini de bebegini de strese sokma sana en güzel cevabı doktorun verir. Ultrasonda herşey yolunda gidiyorda sıkıntı yok . Her hamile aynı belirtileri gösterecek diye bir kaide yok. Hatta bazen aynı annede ikinci üçüncü gebelikler bile farklı olabiliyor. Kalbini ferah tut 💕
Pamuk _Tazeanne Hergun daha saçma ne duyabilirim derken.Kizimda 1 kere bile bulantı çekmedim. Lütfen saçma soylemlerle kafanızı yormayın.Bebeginize odaklanın onu kucağınıza alacağınız güne odaklanin😇
Birce_19 _Tazeanne insanlar saçmalamaya bayılıyor. Herkes kadın dogum uzmanı olmuş sanki. Benimde çevrende birçok kişinin bulantısı olmadı. Hatta ablamda 9 ay boyunca tek hamilelik belirtisi olmadı. Gayette saglıklı kızı. Her bünye farklı tepki verir. Bazısıda hiç vermez.
Mercimeek _Tazeanne ilk kez duydum 😄 önüne gelen yazıyor şaka gibiler aşkım sakin ol ben 6. Ayımdayım hala bulantım yok bunları takma kendine stres yapma ve tadını çıkar 🩵
_Tazeanne Yenianne7 haklısınız öyle de neden yok diye de sorguluyorum bazen 7 haftalıkken gördüm şükür herşey yolundaydı pazartesi randevum var zaten sağlıkla hayırla kucağımıza alalım 🌸
_Tazeanne Pamuk haklısınız bana da çok saçma geldi ilk olduğu içinde korkmadım değil 🌸 Rabbim sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin
_Tazeanne Mercimeek ay öyle mi sizinde mi yok çok teşekkür ederim 🌸hepiniz iyiki varsınız çok rahatladım
AyiPeddington _Tazeanne ben dört gebelik geçirdim ve hiçbirinde midem bulanmadi. Bi insan üşütür de midesi de mi bulanmaz yok yani zerre kadar midem bulanmaz hamileyken. Massallah çocuklarım sağlıklı sihhatli. Herkese inanmayın arkadaşım. Her önüne gelen bişey söylüyor.
karanmom _Tazeanne yalnıs bence midenin bulanmasi veya bulanmamasi ikiside normal durum , benim basda aşırı kötüydü neler çektim inanın bulanmasi Kurtar Beni Allah’ım diyordum
Canann1601 _Tazeanne ben 28 haftalık hamileyim. İlk üç ay boyunca hamile olduğumu dahi anlamıyordum kusma yok tiksinme yok bulantı vs hicbsey yok gayet rahattım. 4 . Ayda haftada bir kusma falan oluyordu o da hafif yani çok değil. Çok şükür ilk haftalardan beri bebeğim gayet sağlıklı tüm testlsri yaptırdım gayet iyi hepsi. Alakası yok kusma ile bebeğin sağlığı içinizi ferah tutun 🙏🙏
Motherandbaby_ _Tazeanne Bende dün doktoruma sordum hiç hamile gibi hissetmiyorum midem bulanmıyor arkadaşımın çok bulanıyor dedim doktorum da 10 kişiden 9unun bulanır sen demek ki şanslı bölümdesin dedi bende 11 haftalık hamileyim bu arada o yüzden takılma keyfini çıkar ♥️
Belginylmz _Tazeanne 27+2 yok hiv bulantı yaşamadım doktora sordum daha iyi sen sewin dedi her gitmemede maşallah çok iyi diyor
Merve1414 _Tazeanne bence alakasız burdaki eski hamilelerden bikiyorum bir kere bile bulantısı kusma yan olmayan insanlar gördüm ama 9 ay boyunca anasından emdiği süt bile burnundan gelip sürekli kustugu olanida gördüm bu bünye işi bence normalde benimde midem çok bulanirdi bu ara bulanmiyor 3. Hamileliğin insalalh başlamaz diye dua ediyorum bence bulantı kusma olmasin
Pinark92 ay yok be canım 15+0 dayız biz bir kez bile bulantım olmadı şükür bebeğim de gayet sağlıklıydı en son gittiğimde bugün de gidip göreceğiz inşallah :) korkma sakın onunla hiç alakası yok yani