Herkz sezeryan kötü olmayn derken normal doğumun da böyle zararlari var maalesef ıkınmayı bilmedgmiz için yanls ikindgimiz için oluyormus o bnde de oldu kızım 6 yaşnda normal de zarari yok acımaz ama kabız olursam çok kötü ölüyorum resmen 🤦🏻♀️ ikincide bunun arastrmasini yapicm doğru ıkınmayla ilgli