Dün sabah gittiğim de nst de sancım çıktı doktor dedi bugünü evde geçir yarın sabah gel dedi ama bu gün kanama yada suyun gelirse bekleme gel dedi fakat ne şu ne kanama yok fakat sancidan duramıyorum hiç uyumadan sancidan kivraniyorum şimdi duşumu aldım kocamın uyanmasını bekliyorum 🥴