Kayrakusum_0 Kızlar buraya testimi. Atmıştım akşam gittim doktora kan verdim beta hcg 0,310 çıktı bu negatif diye biliyorum sizce(doktor çok kalabalıktı elimde çocuk vardı eve geldim hemen gösteremedim)