Mlsfcr Esmaxzcv bende 37 nin başlarında ishaldim kan ilacımda bitmişti öncesinde bi iki hafta kadar kullanmamıştım sonra doktor yazdı tekrardan 3 5 gündür kullanıyorum tekrar kabız oldum keşke ishal kalsaydım daha iyidi 🫠 şuan 37+6dayım
Papatyam17 Esmaxzcv biz de 37+4 olduk bugün ben de ishal oldum pazartesi günü sezeryanim var dün ilaçları kestik bilmiyorum onunla alakası var mıdır
acakir Esmaxzcv 38 deyim bends gecen hafta isal degil de sık tuvalate cikma oldu. Acaba heyecanla da ilgisi olabilir mi diyorum bazen 🙄
Mlsfcr Esmaxzcv korkma diyemem tabi insan illa korkuyor ama sancın suyun gelmemişse içini ferah tutmaya çalış haftamızda erken değil zaten bi risk olmaz inşallah canım 🥰
taazeannee Esmaxzcv 37nin basinda bende ishal oldun 37.5im gecti ishalim ve evet bende bunu bir dogum habercisi olarak dusundum ama yanildim gelmedi benim bebis 😅
Ozge5541 Bende 37 haftaya yakınken oldum 3 gün sürdü günde 1 kez di.bol su içtim patates haşladım yedim Türk kahvesi içtim geçti. Eğer sık sık olursan muayene gerekir demişti doktorum geçti sonra