ZeynalNaibee kızlar 34haftamız geride kaldı çok şükür Son haftalar diye bileriz Hatıra olarak yazıyorum kalsın Kısmet olursa çocuğum doğduktan sonra açıp okurum Seni çoookkk seviyorum minik bebeğim🥰😘Rabbim herkese annelik duyqusunu tattırsın🤭🤗😇