Buketduru35 ben cuma günü muayene oldum 1050₺ ödedim doğum ücretini yatış birimiyle konuştuk 31500 dediler normal ve sezeryan fark etmiyor bir günde taburcu olabiliyormuşsun yatışın iki günü kapsarsa ekstra ücret almıyorlarmış epidural eklenirse 1500₺ daha ücret kesiyorlarmış