Kızlar sabaha planlı sezeryanim var bu benim 2 dogumum ilk bebegim vefat etti 4 ay yaşadı yavrum kalp hastası olarak dogmustu
Şimdi hepinizden dualarınızı bekliyorum inşallah sağ salim kavusuruz inşallah hepinizde sağ salim kavusursunuz
Hepimize Rabbim hayırlı güzel kolay doğumlar nasip etsin inşallah
Buraya inşallah pozitif hikaye yazmakta banada nasip olur şimdiden Allah razı olsun hepinizden 🤲🥹