Sedakyaaa Canlar kas ağrılarım için doktorum magnezyum önermişti. Düzenli olarak kullanıyorum 39 haftalık gebeyim ama bir türlü doğum sancım başlamıyor sizce magnezyum kullandığım için mi sancım olmuyor
birgaripana_ Sedakyaaa bende 38+6 bi kaç hafta öncesine kadar düzenli hergun magnezyum alıyordum. Hiç bir değişiklik yok bıraktığım günden beri
Sumeyyeyldz Sedakyaaa normalde doktorunuzun kesmesi lazımdı sancı olursa hissetmezsiniz diye neden kesmediiiii sordunuzmuuu
Melonicka Sedakyaaa doktorunuzun kesmesi gerekiyordu magnezyumu. Doktorunuzla iletişime geçip kullanmayı bırakmalısınız.
Sedakyaaa birgaripana_ of umarım bu yüzden değildir çünkü bebek büyüyor rahim açıklığım da 1 cm eğer bu yüzden doğuramıyorumsa çok üzülürüm
Sedakyaaa Sumeyyeyldz dün gece formda denk geldim de öyle öğrendim bilmiyordum ki inanın dünyam başıma yıkıldı
birgaripana_ Sedakyaaa yok ya zannetmem. Benimde aynı 37den beri 1cm acıklık var magnezyumuda o ara bıraktım zaten ama yok hala aynı
karanmom Sedakyaaa magnezyum kullanınca doğum ertleneliomu gerçekten bende yeni basladim 1 hafta oluo 36 haftalığım günde iki kere ama ben bir kere iciyorn
Cekilmezbirkiz Sedakyaaa normal doğumda erken bıraktırıyorlar sezaryende doğuma kadar kullandırıyoruz dedi doktorum. Normal doğuma engelmiş dediğine göre bi sorun yine de
Avril Sedakyaaa 36+3 üm hala kullanıyorum ama ben sezaryan olacağım gününe kadar durması lazım doğum yapacağım güne kadar da içeceğim Normal beklesem bırakırdım ama mutlaka kasılmaları engelleme özelliği var çünkü ama herkeste işe yaramıyor doğacağı varsa magnezyum içseniz de doğuyor 😀
Meriioo Sedakyaaa bende kullanıyorum doktorum 38 e kadar kullan 38 de bırak doğum başlangıç sancısını hissetmezsin demişti