MeyraEylulBallisi Arkadaşlar ben 1 ay önce kimyasal gebelik yaşadım 9 kasımda lekelenmelerim 13 kasımda kanamam oldu ve düştüğünü öğrendim. Bi hafta sonra doktora gittim kimyasal gebelik olduğunu bi sorun olmadığını söyledi. Ama 1 ay geçti üzerinden ve hala kanamam durmadı. Böyle bi şey yaşayan var mı aranızda?
songul123 MeyraEylulBallisi durması lazım canım en fazla bi hafta sürer tekrar doktora git belki içerde parça falan kalmıştır ihmal etme
MeyraEylulBallisi songul123 songul123 bende internette araştırdım en fazla 1 hafta yazıyodu içime bi korku düştü yaşayan var mı diye yazmak istedim buraya. Teşekkür ederim yardımın için
MeyraEylulBallisi Yesim_dmrcn hıı benim 1 ay oldu işte bi azalıyo tam bitti derken birden artıyo dengem bozuldu