1225 oğlumda aynısını yaşadım. 1 saat yürüyüş yaptım eve geldim sıcak suya falan oturdum geçmedi ve öyle 5 dakika da bir gelen bir sancı da değildi baya sürekli olan bir sancıydı. Doktora gittik 2 cm açılmam vardı akşamı da hastane yatışı derken suyumu kendileri patlattı yarını da doğum gerçekleşti. bence bir doktora gidin geçmiyorsa bu kadar zaman