kahvesever__ Evet ben yarın yapıcam inşallah eşim evdeyken iki bebeyle yoksa zor oluyor çocuklara bakacak bende yapıcam😂
Ozge56 Merve_vrl kahvesever__ kış temizliği yapıp yaza kadar yapmıyorsun dimi 🤣🤣🤣 kış temizliği ne kız ahahhabdhsjk
Dodomom kahvesever__ Ben yatak odası ile başladım. Çocuk odası Salon bitti. Oturma odası hergün temizleniyor .Mutfak kaldııııı🤕
kahvesever__ Ozge56 yapıyorum ama yinede kış temizliği bunun adı😂çocuklarla zor oluyor dip köşe yapmak
Merve_vrl Ozge56 aahahahahah koptum 😂😂😂 doğum temizliği,bayram temizliği,yok düğün temizliği falan ne saçma geliyo bana. Temizlik öyle belirli gün ve haftalar adı altında yapılan bişey midir? Kafamda deli sorular 😂😂😂
cauuv1 kahvesever__ offf hayatı bu kadar önemsiyor musunuz gerçekten benim tüm ev nerdeyse ahşap koyu renk asla toz göstermiyo evlendigimden beri bi kez dolap içi sildim😂😂 sil süpür de iki haftada bi yapıyom😂
Ozge56 kahvesever__ ben 3 ayda bir siliyom ama sık kullandigim rafları elim dedikçe ama dişini hergun 🤣 iyi sabirlisin
kahvesever__ Ozge56 pisli sevmiyorum çok temiz biriyim iki çocuğum olmasına rağmen her gün evleri silip süpürüyorum
seyda53 kahvesever__ bende her gün sil süpür yapıyorum sık sık halı ve koltuk yıkarım 3-4 hafta önce yıkadım pazar günü misafir gelecek onlar gidince bi daha yıkama yapıcam eve bir geldikten sonra mutlaka halılar koltuklar yıkanır yoksa çok pisime gidiyo🥲