Sedanuur serum olarak veriliyo, açılma tamamen sizin vücudunuza bağlı, ben sabah 8 de 2 cm açıklıkla almaya başladım akşam 6 da hala 6 cm di, sonrasında zaten sezeryana alındım. ikinci serumu bitirmek üzereydim. Ebeler yarım serumla doğuranların olduğunu söylediğinde şaşırmıştım. O yüzden belli bi kıstası yok.