Kızlar 32 haftalığım ilk gebeliğim ve çatı muayenesinden çok korkuyorum yaptırmak istemiyorum normal doğum yapabilir miyim bilmiyorum Sezeryan ol bir yanım diyor ama ondan da korkuyorum bilgi sahipleri nolur yazın da içim rahatlasın çatı muayenesi olamam korkuyorum yenemiyorum onu napcammmmmmm doğum yaklaşıyor cok korkuyorum