Kızlar merhaba bebeğimin kalp atışını duymayı beklerken aslında hiç olmadığını öğrendim 2 gün önce kahverengi akıntı başladı bende korktm ve acile gittim doktor usg ile baktı ve kese var ama bebek yok dedi sol yumurtalık kist var dedi ordan çıkıp başka bir acile gittim o da aynı şeyi söyledi ertesi güne özelden randevu aldm doktor baktı kese var içerisinde sarı kese var dedi çok panik olduğm için resmen dilim tutulmuş gibi hiçbirşey soramadm muayne oldm ve bana progestron verdi 4 gün boyunca kullan gel dedi tekrar bakıcaz ama %80 yok dedi 20 lik ihtimali göz öüne almaız lazm dedi moralim çok bozuldu ultrason resmini verdi kalp şeklinde kese böyle bir durum yaşayan varmı cidden bebek yokmu yoksa oluşma aşamasındamı sürekli araştıyorum ama artk kafayı yicek gibiyim lütfen bi fikir verin zaman geçmiyor bana🥲 @ @ @