Selamünaleyküm hanımlar. Rast gelen bilir 19. Haftadan beri hastanedeyim, bebeğimde tek umbilikal arter, vermiyan hipoplazi ,black boche kisti var.32+2 olduk bugün, erken dogum riskim yüksek. Yattığım hastane fetal mr çekti, raporu çıkınca bebeğimi doğduğunda Ankaraya sevk edeceklerini söylediler. Ben burda kalcam bebeğim baska ilde bunu kabul edemeyeceğim icin tum riskleri göze aldım imza atıp çıkacağım ucakla il değişikliği yapacağım. Dua edin lutfen sag salim hastaneye ulasayim.🤲🏻