Asilim Beren de güzel bence. Beril biraz daha zarif bir hava taşıyor ama isimde tekrar eden sesler olduğunda her zaman kulağa daha hoş geldiğini düşünmüşümdür. Ben E ve A sesinin bol olduğu isimleri çok seviyorum. Kızım için de Asya düşünüyoruz☺️ Sağlıcakla gelsinler inşallah.