Merhaba kızlar amniyosentez yaptıran var mı
Havva1507 ben ilk gebeliğimde yaptırmıştım 4 yıl kadar önce
Ben geçen hafta yaptırdım sonuç bekliyorum
Bende dün yaptırdım sonuçlarımız temiz gelir inş güzel haberler alırız
1 eylülde yaptırdım . Ankara etlik şehir hastanesinde . Bütün sonuçlar çıkmadı henüz