imrnx Kızlar ortalama ne zaman toparlanılıyor? Yürüyorum sürekli ama cokta zorlanıyorum. Daha dün doğum yaptım
nurnurteo imrnx bir hafta sonrasında çok daha iyi hissedeceksiniz yürümek ve bebekle temas çok çabuk iyileştiriyor
Yarenylmz imrnx 10 gün içinde kuş gibi hafifleyeceksiniz , günden güne acı azalıyor ilk günler bol bol yürüyün 💓
Hrdl imrnx bugün 10 gün normal hayata döndüm temizlik felan yapıyorum bolca yürümen lazım yanma oluyor dikiş yerinde ama ağrı kesici iç ağrı olmadı zaman bolca yürü çok iyi gelecek
Baharoloji imrnx bir hafta sonra %70 daha iyi oluyor şuan 2. Haftam benimde rahat oturup kalkıyorum ilk hafta çok zor oluyor maalesef geçiyor merak etmeyin