Hilalozkan_94 Kalcamda olan ağrı bacağıma vuruyo 17 haftaya girdik bugün bu durumu yaşayan var mı 🤦 topallıyorum sabahtan beri 🥺
OziC Hilalozkan_94 bende iki hafta boyunca o ağrıyı çektim kalçamdan başlayan ağrı ayak bileğime kadar devam ediyordu çok şiddetli 1 hafta sağ taraf bı hafta sol taraf oldu bende ve lavaboya bile ağlayarak gidip geliyordum asla yuruyemedim ama geçti çok şükür
Ddem Hilalozkan_94 25+4 günlüğüz ilk hamileliğimi öğrendimden beri sağ kalçadan ayak bileğime kadar ağrı oluyor aslaa bi iş yapamıyorum biraz yürüsem hemen bel bacak ağrısı oluyor doktor parol içebilirsin dedi magnezyum vermedi
umrumdadegil Hilalozkan_94 evet sordum gebelikte oluyormuş magnezyum verdi genelde doktorlar magnezyum veriyormuş bu durumda zaten
umrumdadegil Hilalozkan_94 ay bilirim o ağrıyı başından beri hep bu ağrı var bende biraz fazla oturunca ya da biraz fazla yürüyünce daha da artıyor basamıyorum bazen bacağımın üstüne magzenyum da yaramadı ama galiba bana🥲
Busraaytar Peki bu şiddetli bel ağrısının bir çözümü yokmu kızlar en ufak bişey yapiyim evde belim kopuyor 🫤
Hilalozkan_94 Busraaytar yok kuzu parol kullandım inan ayaga kalkamıyorum sabahtan beri perişan oldum🥺
ardenmommy Hilalozkan_94 aşkım evet ama sade olması lazım bana çok iyi gelmişti sana da şifa olur inşallah
MerveeSimsekkk Hilalozkan_94 maalesef gebelikte sinir sıkışmasından dolayı olan siyatik dinlenmedikçe geçmez çok ayakta durup oradan oraya koşturursan da daha kötü olur. Bir çözümü yok benim bildiğim, doğumdan sonra geçer diyor çoğu doktor.
MerveeSimsekkk Hilalozkan_94 ben de b12 ve demir eksikliği çok vardı. B12 iğnesi vurduruyorum her hafta ve o baya etki etti aşırı ayakta kalınca hala ağır oluyor ama en azından topallamıyorum hafifletti baya yani
busraayksll Hilalozkan_94 Kızılay’ın sodası özellikle ek magnezyum içerir faydasını görürsün iç mutlaka bende yaşadım hafifletiyor ilaca ilave olaraj
Hilalozkan_94 busraayksll ilaç kullanmıyorum suan balık yağı ve sidefer kullanıyorum ek olarak duphaston ama muhakkak sorup icicem yarın tesekkur ederim 🥺🤲