Kbrnrkl Hastane değişikliği yapacağım mecbur zamlardan dolayı. Muayene giden ve doğum yapan arkadaşlar var mı?
Hatice1043 Kbrnrkl bende randevu bulabilirsem evim yakin olduğu için gidiyrm doktorlarr iyi temiz Bi hastane fakat randevu sorunu var
Aysll33 Kbrnrkl muaneye gidiyorum memnunum tabi özel gibi değil halime Göktepe vardı çok memnundum ama doğum iznine ayrıldı bı seneyi geçti hala yok şuan Dilay gök korucuya gidiyorum memnunum
zumrasmom1 Kbrnrkl eğer uzak falan kalmazsa size Beyhekim de bahar taş hanım var. Randevusuz sabahtan gidince kayıt da açtırıyor. Ailesinden biri gibi de ilgileniyor. Kesinlikle tavsiye ederim
Fatma_armutcu Muayene gidiyorum ama 15 günde bir randevu açılıyor onu hemen alman lazım saniyesinde doluyor randevular yada sabah erkenden gidip makineden alman lazım tabi Suriyelilerden sıra bulabilirsen 🙄
Hatice4463 Bende Konya’da yaşıyorum sıra bulabilirsem şehir Hastanesi’ne qidiyorum bulamazsam özele qidiyorum özel kadar temiz deqil 3 kere muayeneye qitmistim
Begleyna zumrasmom1 15 temmuzdan geçici olarak gelmiş diye duydum 2 kez bende ona gittim ama şuan bahar hanıma randevu bulamıyorum maalesef. Nuray mutluya aldım mecburen bakalım o nasıl birisi. Allahtan devlet özel kontrollü gidiyorum da özeldeki doktorum sabit 😂
zumrasmom1 Begleyna ay hiç tavsiye etmem kadının hiç hastası yok anca acil sonuç falan göstermeye geliyorlar. Gülşah hanım Ömer bey onlarda çok iyi doktorlar. Randevu bulamazsanız bile kapıyı çalıp rica ederseniz muayene ediyorlar