tunasmom naneliseker_ Lina ismi çok artık tabi sizin kararınız ama Lidya Linda isimleride güzel ona benziyor ama farklı en azından Lina kadar çok kullanılmıyordur 🙂
Minigiim-vebenn52 Artık şu linayı bi salın 😂😂😂 aynı sınıfta 10 tane lina olcak bu gidişle 😂 elvin nasıl anlamı çok güzel
naneliseker_ Minigiim-vebenn52 kız ismime uygun diye düşündüm yoksa kimsede duymadım.ne yalan diyim🤯🤣🤣elvinde çok.hos
Minigiim-vebenn52 naneliseker_ buradaki anketlere bak yarısından çoğu lina 😂 Bak Liya da olabilir sabrın en güzel hali demek