Kızlar son adete göre 6+5 tim ama beta düzgün artmadı düşmedi de kese hiç bı yerde görünmedi rahimi temizlemek için bugün kürtaj oldum ve parça alındı patolojiye göndermek için başına gelen var mı kese görünmeden parça alınması altında çıkabilecek sebepleri merak ettim açıkçası sonucum 1 hafta sonra çıkacak