Çocuk psikologlarına gitmekte fayda bar benim kızım da 4 yaşına girecek. Tam olarak öyle bir çocuktu zıtlaştıkça daha beter oluyodu. Kreşe gidiyor şimdi çoğu şeyi ordaki rehberlik hocasıyla atlattık. İlginç bir şekilde ters psikoloji vs uyguladık be çocuğum artık kendini yırtmadan konuşarak hallediyor işlerini. İşbirliği yapınca düzeliyormuş bunun faydasını 1,5 ay gibi bir sürede görmüş olduk 🌸