Brcpg Zeehraaaa 14. Hafta itibariyle demir ilacına ve multivitamine başladım.gebelik öncesinde de OMEGA 3 kullanmaya başlamıştim ona da devam ediyorum
Zeehraaaa Bende acaba unuttu mu dedim doktor çok ilgili deil o yüzden soraym dedm. 10+5 deyiz henüz folik asit 2. Aya geçtim kullanım da daha