34+3 de acil sezeryanla doğum yaptım 8 gün bitti sadece 1 kez görebiliyorum kızımı o kadar zor ki moralimi bozmamak lazım süt kesilecek ama haykırarak aglamaik istiyorm doktor iyiye gidiyor dese de onu orda bırakmak kablolarla görmek 😓😭 dua istiyorum