Kutay-mmm 38+1deyim doktor 39dan sonraya kalırsa normal olmaz gibi konuştu çünkü zaten Bi hafta önden gidiyor diye söylüyor modum düşük hiç doğacak gibi hissetmiyorum benzer durum varmı ya da doğumun geleceği gerçekten önceki gün vs anlaşılıyor mu
Lenaa1 Kutay-mmm Bilmiyorum sizin durumunuzu ama benim ki 41 hafta da normal doğum oldu bi sıkıntı da olmadı çok şükür 🙏 Gönlünüzü ferah tutun
Ninna Kutay-mmm bende aynı durumdayım normal doğum dusunuyordum 38+2 haftaya bebeğin durumuna gore sezeryan günü verebılırım dedi doktor
Busraaay Kutay-mmm Ben de çok fazla normal doğum istiyodum 39+4 olduk sancım ya da başka belirtim yok sadece 2 cm açıklık var bebeğimin kilosu 3800 civarı olduğu için artık sezaryene alalım seni dedi doktorum. Çok moralim bozuk dünden beri kendimi toparlamaya çalışıyorum bugün gidip sezaryen için gün alacağız..
Kutay-mmm Lenaa1 kaç kilo geldi acaba şuan 3300 ondan diyor benim bildiğim tabi bide kafa çapı önemli sanırım gözünüz aydın❤️🌺inşallah bekleyen herkese nasip olur🤲
Kutay-mmm Ninna sizin bebek ne kadar benim 3300 keşke doktorlar daha moral verici olsa zaten günler geçmiyor ☹️
Passions İlk doğumum normal doğum olsun istiyorum korkuyorum, sezeryan olsun doğum anını kolay atlatırım diyorum onunda sonrasından korkuyorum😄 36dayım doktor doğumla alakalı dönmesi dışında hiçbişey söylemedi hayırlısı olsun artık🤲🏻🤷🏻♀️
Fatma_21_03 Kutay-mmm 37+3 deyim benimde bebeğin kilosu 3300 normal doğum istiyorum doktor bu aralar gelebilir dedi bekliyorum
Kutay-mmm Busraaay Allah hepimizin yardımcısı olsun gönlümüze ferahlık versin inşallah gün aldınız mı baş çevresi söyledimi doktorunuz
Kutay-mmm Bugün gittim kilodan ziyade kafa çapı önemli dedi 9.8 olmuş kiloda 3500 3 gün mühlet verdi 10u geçerse normal olmaz dedi 3güne olmazsa sezeryan olcam sizin baş çevreleri ne durumda çok moralim bozuldu tabiki sağlıklı olması en önemlisi ama böylede hayal etmemiştim 😭 Ninna
Ninna Kutay-mmm evet benımde 3700 cıvarıydı kılosu . Bas cevresıde 10cm cıvarıydı o yuzden normal de zorlanıcaksın acılmanda 6 7 cmde kalırsa dedı . Bende sezeryanı kabul ettım 😔 Rabbım yardımcımız olsun hayırlısıyla kucağımıza almayı nasıp etsin 🙏 tabıı korkusu ayrı 🙄
Ruyammmm Kutay-mmm dedigim gibi aynı şekilde hatta 9.8di 38de ama büyümedi bence gittiğin zaman tekrar ölçtür belki o da daha fazla büyümeyecek. Cap 9.8 Kafa çevresi de 41+4 benim ama nirmal bekliyor doktorum
Busraaay Kutay-mmm Amin inşallah, yok söylemedi önceki hafta kontrolde 37 uyumlu görünüyor ama kanala biraz indiği için ölçümlerde yanılma olabilir demişti
Kutay-mmm Ninna çok zor cidden hangisi hayırlı hangisi bizim ve bebek için daha kolay kafa karışıklığı oluyor
Ruyammmm Kutay-mmm Ben de öyle çok stres oldum bebeğim önden gidiyordu şuan 39+4 üz ama kafası 41+4 mesela kilosu da 3.600 şuanda. Bizim doktorumuz da olmayabilir gibi konuşmuştu ama sin haftalarda zaten kilo alımı yavaşlıyor kafası da büyümeye devam etmedi ben normal doğum bekleyip deneyeceğim doktorum da benimle aynı fikirde sağolsun. Çünkü vücudumuz ancak doğum esnasında elli ediyor kendini doğup dogamayacagini bunun için yaratılmışız bence bebeğin sağlığı yerindeyse denemeye değer zaten doğum boyunca takip edecekler kalp atışlarını vs