Kızlar az önce acile gittim 40+3 oldum ve ne ağrım ne sızım var ve bayadırdan beride yürüyorum hurma yiyorum merdiven in çık yapıyorum açılmam 1 cm bile değil suni verirsek kaç gün kalırsın dedi sezeryan olmak istiyorum dedim kabul etmediler yatış yapmadım sabah doktora sıra kestim doktorla konuşacağım suni alıp kaç gün çekip sonrasın da olmazsa sezeryana döner ve ben suni almak istemiyorum olacaksa direk sezeryan istiyorum sizce napmalıyım?