Merhaba canım anne adayları anneler
Gebelikte 25.haftamdayım ilk 15 hafta göğüs hassasiyetinden ölüyordum azıcık dokunulduğunda bile regl döneminde ki gibi sızlıyordu. Bir kaç haftadır ise bu sızlama etme tamamen geçti öyle aşırı da bir dolgunlukta hassasiyette hissetmiyorum. Normal mi doktora bunu ayrıca kontrolümde belirtmeli miyim?
Benzer bir durum yaşayan var mı? Hiç süt gelecek edası yok tedirginimdir.🥲 Tedirgin olacak 7362626262 sebepten bir tane daha buldum o yüzden help😅