sscan18 Kızlar geçen hafta yeşil akıntım olmuştu azcık başka bir belirti yoktu doktorum Gyno fem fitil yamıştı ikili içerisinde üç gün arayla kullandım şimdi tekrar az az yeşil akıntım var. Acaba geçirmedi mi? Yoksa onunla mı ilgili değil?
Seymakocabey sscan18 aynı durum bende yıllardır var bir sürü test tahlil yapıldı üniversitede parça alıp Ankara’ya bile gönderildi herseyim tertemiz geldi 2. Çocuğumu dogurucam az kaldı şuan krem rengi bazen yeşil geliyo böyle yaşamaya alıştım artık kokuda yok koku olsa korkun ama yoksa doktorunuzda bı problem yok diyosa korkmayın
sscan18 Seymakocabey Aslında hayatı olumsuz etkilemiyor ama tek korkum erken doğum. Yani enfeksiyon tehlikeli diye sürekli bunu düşünüyorum. Yani sürekli fitil mi kullanalım