gulse Kızlar bebeğimin cinsiyeti belli oldu ufak ufak alışverişe başlamak istiyorum .Ama ne alınır ne alınmaz hiç fikrim Yok .Mesela zıbın aldım ama kısa kol acaba uzun mu alsak daha iyi .Siz neler aldınız yazar mısınız
Dilanakbaba gulse hastaneler çok soğuk oluyor hastane çıkış seti yanında iki tane bebek battaniyesi götürmeni öneririm.bebek anne karnında sıcakta olduğu için ilk günler alışmakta zorlanacaktır.ama sonrası mevsime uygun giydirirsin
Gulsen1989 gulse bende daha alışverişe başlamadım kıyafetleri en sona bırakmayı düşünüyorum kiyafet hediye olarak gelebiliyor çünkü son kullanma tarihi olan şeyleri de erteledim. Önce yatak beşik banyo aletleri örtüler bezler ateş ölçer pompa havlu gibi
deletenmom1841 gulse mayısta uzun giydiririm diye yenidoğanları uzun alıyorum canın ben ilk zamanlar temkinli giydirmeliyiz. Mayıs ayı serin olur.
Kizil Walla 16 haftalığım kız dedi 15 haftamda gittim kızdır heralde almadım detayliyi bekliyorum onsan sonra alırım kiyafetleri
Nezaketyildiz 16 haftalığım bizimkinin cinsiyeti hala belli değil Salı günü kontrolüm var inşallah belli olur çok meraklıyım 🙂
Nezaketyildiz Ben daha alışverişe başlamadım 😦 daha doğrusu başlayamadım eşim alırız alırız diyo bende iyi tamam diyorum nolcak bakalım 🤔
Yesim_dmrcn 18 haftalık olduk cinsiyet belli olmadığı için sadece beyaz çıtçıtlı badi alabiliyorum😁kısa yarım uzun kol hepsinden. Anne olan arkadaslarıma soruyorum en çok onlar gidiyomuş. Hastane çıkışı haricinde belli başlı şeyleer dışında çok aşırı almamak lazım hepsi giyindiremeden kalıyo inanın çevremde çok örnek var. Gönül istiyo tabi ama biraz dizginlemek lazım😁
Yesim_dmrcn Kizil 2 farklı doktora gidiyorum😂 göstermiyo maalesef. Bakalım yarın kontrolüm var kısmetse artık🙈
Dilanakbaba Ben 14 haftalığım benimkide göstermedi kendini.çok zor tutuyorum birşeyler almamak için☺️Sadece black friday de indirimden faydalanmak için bebek arabasını aldım😂