Kızlar analık hakkı sadece ssk veya bağkur olmayanlarda geçerli,öyle söylenen gibi çok yüksek miktarlarda indirim yok,sigortalının aldığı indirimi sigortası olmayan analık hakkı adı altında indirim yapıyorlar o kadar..senin duyduğun kulaktan dolma cnm,mesela 100 tl muayene ücretini sigortalı 70 oduyorsa,sigortası olmayan da analık hakkı adı altında 70 tl ödüyor,olay bu..