Arkadaşlar aranızda fibromiyaljisi olan varmı çok ağrınız olunca ne yapıyorsunuz 32 haftalık hamileyim ağrılarım sürekli var ama dayanılmıcak boyu tta değil normalde arada cok kötü ağrıyor ozaman siz ne yapıyorsunuz bir tek parol içebiliyoruz gebelikte benımde parola alerjim var onuda içemiyorum😔