Sermec27 kadın doğum değil cana Karatay ama kafasına göre söylemiyor araştırmaları var, kadın doğumcuların hepsi neden öneriyor sence mecbur, gebe haftasına geldi mi söylemek önermek zorunda. İlla doğduğunda sorun olacak diye bir şey yok ilerleyen zamanlarda olabiliyor. Kendi doktoru ile halleder burada herkes kendi fikrini söylüyor, canan Karatay iyi bir doktor vitamin değerlerimi VS ona göre takip ediyorum hatta beslenmemim çocuğunu çok faydasını gördüm. 1-2 videosunu değil genel anlamda bilgisine güvenir okursanız iyi bir doktor olduğu anlaşılır.