Kizlar 26 hastalığım 2 gündür asla bebeğimin hareketini tekmesini hiç birseyini asla hissedemiyorum çok şiddetli bel ağrım oluştu bebeğimin odası gelmişti odasını temizledim indim kalktım dolapları ittim falan baya ağır kaldırdım bunun bi etkisi olmusmusmudur hastaneye gideyim mi