Tezgel benimde ikinci gebeliğim 18 hafta bitti biraz hafifledi koku hassasiyeti öğürmelerim ama bitmedi tam benimde deterjan kokusu bile öğürmeye sebep ara ara yediklerim çıkıyor merakla ne zaman geçer diye bekliyorum yemek yemeyi özledim hiçbir şey canım çekmiyor resmen çorba ve patates haşlaması ile yaşıyorum 🙈🙊 Allah hepimizin yardımcısı olsun sağ salim doğsunlar da gerisi olur gider 🥰