Lütfen hakkınızı helal edin, hıc bır bılgım yok o yüzden post açtım tekrardan.
Klomen tedavısı görüyorum yumurtlama problemım var, regl 13.günü ( bugün) 1 tane 20 mm yumurtam oluşmuş. Doktor kendılıgınden %90 catlar Salı günü gel progestoron hormonuna bakalım dedi. bu sabah ve biraz evvel ovulasyon testi yaptım 24 saat önce bırlıktelık oldu , hangisi Pik? Anlayamadım.
Kafam çorba gibi oldu, ilk test sabaha ait alttakı biraz önceye aıt, ilk 10 dklık test. Pik olan şimdi olduysa eğer dün ilişki oldu, bıde yarın sabah test yapayım silik gördüğüm an akşamı beklemeden mı ilişki olsun? İlk tedavim olduğu için bilgim yok yardımcı olur musunuz?

